суббота, 8 апреля 2017 г.

დღე მეშვიდე

დღეს  ჩვენ გადავამოწმეთ ჩვენი პორტფოლიო. გავეცანით  გარდნერის თეორიის  მიხედვით მოსწავლეთა დიფერენცირების საკითხებს კითხვარისათვის. ვისწავლე, თუ  როგორ შევურჩიოთ მოსწავლეებს  ისეთი  აქტივობები, რომელიც  მოსწავლის სწავლების  პროცესს გახდის  კომფორტულს. მოსწავლეთა  მხარდაჭერის  დოკუმენტებში  შევარჩიეთ  საჭიროებების  ხარაჩო. ასევე  მე-6  მოდულში გავეცანით  კითხვარს  დიფერენცირებული  სწავლებისათვის.

Комментариев нет:

Отправить комментарий